:: Forums ›
detaljno
problem sa kupovinom na sajtu
-> Problemi sa forumom

#1: problem sa kupovinom na sajtu Autor: zuelmi PošaljiPoslato: Pet Apr 03, 2020 5:05 pm
    ----
Poštovani, naručio sam neke stvari preko vaše prodavnice i vrlo sam nezadovoljan komunikacijom i sa vama i sa prodavcem. Osim izbora šta uzimam, nisam imao nikakvu mogućnost da izaberem način isporuke i plaćanja, iako prodavac u opisu proizvoda to nudi. Ne znam ko je prodavac, ne znam koliko me košta naručena roba (vi pišete da će se popust za članove naknado obračunati), niste mi dali mogućnost koju, zbog korone, svi savetuju – da sve uplatim unapred na račun prodavca i time smanjim mogućnost kontakta. Znači, u odnosu na stari način – formu ovo je totalno nezadovoljavajuće i najverovatnije ću pošiljku vratiti, zbog vašeg ovakvog rada.
S poštovanjem, Miroslav.

#2: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: VojvodaLokacija: Predejane-Motel-Predejane PošaljiPoslato: Pet Apr 03, 2020 6:01 pm
    ----
Zdravo Miroslave
Nista ne brini. Svako od prodavaca je duzan da te mejlom obavesti i sa tobom licno dogovori kada ce da salje ono sto si narucio. Kada stupis u kontakt sa doticnim prodavcem onda je nacin slanja i uplata u vasim rukama . ja sam jutros neko semenje narucio i odmah mi se prodavac javio mejlom. Samo treba biti malo strpljiv.

Pozdrav i svako dobro.

#3: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: Sun_cicaLokacija: Beograd PošaljiPoslato: Pet Apr 03, 2020 9:04 pm
    ----
@zuelmi Bye Bye

Administrator sajta je obavešten, očekujte odgovor ili ovde ili u vidu privatne poruke.

Imajte u vidu da je vanredno stanje zbog korona virusa i da stvari ne funkcionišu kako bismo mi hteli, nego kako se može u ovim uslovima.

#4: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MarcusLokacija: Beograd PošaljiPoslato: Sub Apr 04, 2020 5:29 pm
    ----
zuelmi citat:
Poštovani, naručio sam neke stvari preko vaše prodavnice i vrlo sam nezadovoljan komunikacijom i sa vama i sa prodavcem. Osim izbora šta uzimam, nisam imao nikakvu mogućnost da izaberem način isporuke i plaćanja, iako prodavac u opisu proizvoda to nudi. Ne znam ko je prodavac, ne znam koliko me košta naručena roba (vi pišete da će se popust za članove naknado obračunati), niste mi dali mogućnost koju, zbog korone, svi savetuju – da sve uplatim unapred na račun prodavca i time smanjim mogućnost kontakta. Znači, u odnosu na stari način – formu ovo je totalno nezadovoljavajuće i najverovatnije ću pošiljku vratiti, zbog vašeg ovakvog rada.
S poštovanjem, Miroslav.

Pozdrav Miroslave,

Mislim da smo resili ovo mailom.

#5: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: AnkulaLokacija: Krusevac PošaljiPoslato: Pon Maj 11, 2020 9:50 am
    ----
Danas sam narucila biljke preko prodavnice,stigao mi je mejl,ali mi niste obracunali popust 10% kao clanu udruzenja.Molim vas ispravite racun.

#6: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MarcusLokacija: Beograd PošaljiPoslato: Pon Maj 11, 2020 10:16 am
    ----
Pozdrav Ankula,
Popust prodavci obracunavaju naknadno.
Obavesteni su o tome kroz porudzbinutako da bi trebalo da bude sve ok. Ako bude problema, cujemo se.

#7: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: AnkulaLokacija: Krusevac PošaljiPoslato: Pon Maj 11, 2020 10:37 am
    ----
Hvala na obavestenju.Pozdrav

#8: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MRZIMREGISTRACIJULokacija: Krnjevo PošaljiPoslato: Pet Jun 19, 2020 11:37 am
    ----
Поздрав..
Преко вашег сајта сам 5 јуна..15 јуна ..и 17 јуна..наручила семена биљака.На мејл ми је стигло обавештење да је поруџбина примљена..али ништа од тога ми није стигло..Да ли ми можете помоћи да схватим шта се дешава и да ли се још увек преко вашег сајта може наручивати?.

#9: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MarcusLokacija: Beograd PošaljiPoslato: Pet Jun 19, 2020 11:45 am
    ----
MRZIMREGISTRACIJU citat:
Поздрав..
Преко вашег сајта сам 5 јуна..15 јуна ..и 17 јуна..наручила семена биљака.На мејл ми је стигло обавештење да је поруџбина примљена..али ништа од тога ми није стигло..Да ли ми можете помоћи да схватим шта се дешава и да ли се још увек преко вашег сајта може наручивати?.

Pozdrav,

Moze se naravno narucivati. Potrebno je da nam posaljete potvrdu porudzbine na email podrska @ svetbiljaka.com da bismo proverili od koga ste porucili i sta se desava sa porudzbinom.

Ukoliko ste ostavili tacne kontakt podatke, prodavac je trebalo da Vas kontaktira i dogovori se oko isporuke. Ali hajde da vidimo gde je stalo.

#10: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MRZIMREGISTRACIJULokacija: Krnjevo PošaljiPoslato: Pet Jun 19, 2020 12:11 pm
    ----
Послала сам вам потврде поруџбина на мејл.Поруџбине су од15 и 17 јуна.
До сад нисам имала никаквих проблема.

#11: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: MRZIMREGISTRACIJULokacija: Krnjevo PošaljiPoslato: Pon Jun 22, 2020 6:45 pm
    ----
Поздрав,
Видим да ми је синоћ послата поруџбина од 15 јуна..😁😁😁па ме занима да ли ће бити послата и она од 17 јуна или да наручујем опет?😁😁..

#12: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: VojvodaLokacija: Predejane-Motel-Predejane PošaljiPoslato: Pet Mar 19, 2021 9:22 pm
    ----
Da kazem i ja nesto sto bi pomoglo vama koji narucujete . Strpljenje je majka mudrosti. Budite strpljivi jer ne moze prodavac odmah da vam posalje . To su ljudi koji su ili u radnom odnosu pa dok ne nadju slobodno vreme oni cekaju . Ima onih koji zapravo nemaju nista osim slicica u kompu . Cekaju da neko nesto naruci pa onda jure to da kupe pa onda salju. Ima svasta u ovoj nasoj zemlji. Ja npr. imam dosta slobodnog vremena pa visim pored kompa i vise nego sto treba . Narocito kada sam dezuran . Niko vam nece poslati posiljku dok vas ne kontaktira . E sad sto neki su malo zaboravni to treba korigovati ili pak prastati .

Pozdrav i svako dobro svima .

#13: Re: problem sa kupovinom na sajtu Autor: AvaValentinaLokacija: Beograd PošaljiPoslato: Pet Sep 29, 2023 10:31 pm
    ----
zuelmi citat:
Poštovani, naručio sam neke stvari preko vaše prodavnice i vrlo sam nezadovoljan komunikacijom i sa vama i sa prodavcem. Osim izbora šta uzimam, nisam imao nikakvu mogućnost da izaberem način isporuke i plaćanja, iako prodavac u opisu proizvoda to nudi. Ne znam ko je prodavac, ne znam koliko me košta naručena roba (vi pišete da će se popust za članove naknado obračunati), niste mi dali mogućnost koju, zbog korone, svi savetuju – da sve uplatim unapred na račun prodavca i time smanjim mogućnost kontakta. Znači, u odnosu na stari način – formu ovo je totalno nezadovoljavajuće i najverovatnije ću pošiljku vratiti, zbog vašeg ovakvog rada.
S poštovanjem, Miroslav.

Ево и ја да се придружим јер ја не видим да постоји никаква комуникција ни са продавцем а ни са Вама овде, па ме ето занима, да ли овај сајт уопсште ради или није више у функцији?



-> Problemi sa forumom

Sva vremena su GMT + 1 sat

Strana 1 od 1